View Single Post
  #304  
Old 09-05-2017, 09:10
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Hard gewerkt de afgelopen weken. Elk vrij moment was ik bezig met de auto. Vorige week ging de auto naar de garage voor de APK keuring. Er waren nog wat kleine dingen die ik moest doen om de auto goed gekeurd te krijgen. Gelukkig is het vrijdag allemaal gelukt, maar de auto reed niet lekker.

De motor draaide niet correct en vrijdag avond van alles geprobeerd. ECU vervangen, CO potentiemeter vervangen, vacuum slangen vervangen, van alles gecontroleerd. Maar hij wilde maar niet beter lopen, zaterdag nogmaals kijken en met de hulp van RPA autotechniek erachter gekomen dat het er in fout zat in een van de bougie. Dus nieuw setje bougies gekocht en toen liep de auto stukken beter!! Helaas voor mij was dat wel het teken dat ik niet met de golf naar Worthersee zou gaan. Iets teveel risico.

Maar afgelopen zondag ook de beslissing genomen om helemaal niet naar worthersee te gaan wegens het aanstaande kampioenschap van mijn cluppie. Hier nog wel wat plaatjes van de auto, moet nog veel gaan poetsen de komende tijd en afwerken. Denk 21 mei de meeting van GTI club bijwonen.





__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote