View Single Post
  #405  
Old 07-07-2023, 18:01
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Gisteren heb ik de S3 weer zover opgebouwd dat ik er gewoon weer mee mag rijden, de afwerking ga ik stuk voor stuk op mn gemak doen maar de basis is er

Ik heb wel gelijk alle delen op elkaar afgesteld zodat de lijntjes overal recht zijn en dezelfde afstand hebben. En zodat de deur weer fatsoenlijk sluit.

De achterklep weer vast gemonteerd en de achterbumper er weer op:




En de rechterdeur weer terug op zijn plek:




En de motorkap + voorruit ook weer terug. Ik heb er uiteindelijk een originele audi ruit voor besteld omdat ik er toch het liefst gewoon een originele ruit in heb










De koplampglazen heb ik opnieuw in de blanke lak laten zetten. Dus geen doffe koplampen meer nu



















Nieuwe raamgeleiders, deze gaan vaak kapot en bekrassen de ruit dan







En ik kon het niet laten om de bbs'en te monteren... ben echt blij met de keuze, ze passen achter perfect en voor heb ik iets smallere spacers nodig. Heb nu 8mm en dat wordt 5mm. En daarna misschien nog iets of wat spelen met de camber/uitlijning en dan moet ik een heel eind zijn













En dit is de situatie nu bij de voorwielen. Het lijkt op de foto wel ernstiger dan het in werkelijkheid is.







De sierlijsten aan de bijrijderskant heb ik ook nieuw besteld en laten spuiten. De achterste was ooit een keer door iemand opnieuw geplakt (te laag) en kwam daarom nooit uit met de sierlijst voor. Maar dat is nu ook verholpen










En de grille is ondertussen ook helemaal klaar




Dat was het voor nu, stukje bij beetje wordt het weer een geheel!
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote