View Single Post
  #1  
Old 13-07-2014, 20:41
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default VW Golf mk2 TTRS Sequentiële 6-bak 4Motion Racer

Zoals de meest al weten heb ik een zwaar jaar achter de rug.

Eindelijk gaat het weer beter en heb ik alles weer goed op de rit.
Na mijn gezondheidsproblemen heb ik overal weer veel meer zin in en ben ik gaan kijken wat ik nog voor mijzelf kan doen voor op de zaterdagen en de avonden als ik zin heb om wat te hobbyen.

Ik heb veel moeten verkopen en heb hierdoor veel minder mogelijkheden dan hier voor.

In eerste instantie wilde ik een Seat Leon Supercopa gaan bouwen, daarna moest ik terug naar minder en wilde ik verder met een mk3 die helaas slechter bleek te zijn dan gedacht.
Ik heb in werkelijkheid zelfs 3 mk3's gehad en zelfs de beste bleek erg slecht te zijn na hem uit elkaar te hebben gehaald.
Ook het plaatwerk wat ik wilde kopen was niet meer leverbaar waardoor ik uiteindelijk de handdoek in de ring heb gegooid.

Intussentijd heb ik ook mijn mooie buigmachine en Sequentiele 6-bak moeten verkopen.

Nu alles al een poosje stabiel is en ik weer veel beter in mijn vel zit, ben ik toch alles nog een beetje in de gaten blijven houden op Ebay en marktplaats enz.

Na lang zoeken lijkt alles in 1 week te zijn opgelost.

Zo heb ik afgelopen week een mk2 uit 87 kunnen kopen waar helemaal geen restauratiewerk aan zit

Na dit alles heb ik gelukkig nog wel mijn TTRS-motor kunnen behouden met al 500pk en 640Nm.
Maar wat voor een bak moest er nu achter nu ik de sequentiele bak verkocht heb naar een klant in Zuid Afrika.

Ook daar kwam deze week een oplossing voor. Ik kwam bij toeval een RS3 7-traps DSG bak tegen uit 2013, met heel weinig kilometers en voor weinig geld.

Ik lijk nu wat duidelijkheid te hebben, en wil dan ook fris beginnen met een niew topic

De auto:

Deze heb ik van een jong iemand gekocht die hem 1,5 jaar gehad heeft.
Zijn vader werkt bij de ANWB en heeft deze auto gekocht van een vrouw van 88jaar oud waar deze auto 26 jaar lang in een verwarmde garage heeft gestaan.
Zo nette mk2 heb ik vanaf mijn 21e niet meer gezien, en dat is al lang geleden

Zonde dat deze jongen er allerlei hifizooi enz en lampies in heeft gehad, maar heeft gelukkig nergens gaten in geboord enz. Bij mij zal hij wel verder aangepast gaan worden, maar een radio komt er niet meer in












































Reply With Quote