View Single Post
  #196  
Old 10-05-2012, 11:57
MauSeR35's Avatar
MauSeR35 MauSeR35 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,657
Send a message via MSN to MauSeR35
Default

Zo, er is weer wat actie voor t groene gevaar.

Ik ben bezig een Passat 35i uit ik meen '91 te slopen om het blok te gebruiken. Als het goed is is het een ABS blok. Het is onze ex-carbadgerun auto (met nog maar 285dkm ofzo), maar het blok ziet er beter uit en verbruikt minder olie dan t audi 1.6je.
Ik weet dat ik delen van de oliepomp, carterpan en motorsteunen van de orginele audi motor moet gebruiken om het te laten passen maar ik heb nog een paar vragen:

-1-Wat heb ik nodig van de kabelboom en zekeringen kast? welke relais?
-2-Benzinepomp, zit in of bij de tank neem ik aan? moet ik nog ergens op letten dat ik niks vergeet mee te nemen?
-3-Ik wil er gelijk een 5-bak achter hangen (heb ik al liggen, compleet met schakelmech.) en nu zit er in de passat een redelijk nieuwe koppeling (5dkm oud) kan ik hier nog de drukgroep en plaat van gebruiken of is dat heel veel anders en gaat het niet werken? ik weet dat er een lager iig anders is, maar dat is los te krijgen.
-4-Als ik de boel om wil laten keuren, moet de kat er onder zitten? (labda gaat iig mee over natuurlijk) en hoe zit het met het dampretour systeem e.d. (die pot die rechtsvoor zit bij een passat)?

Oja, als iemand nog delen van een passat uit '91 kan gebruiken, stuur maar een pm dan kijk ik wel wat er nog over is of wat er nog te redden is. De auto is felgeel gerold en heeft rondom redelijk wat last van rottigheid onder de plamuur
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
Reply With Quote