View Single Post
  #33  
Old 21-04-2010, 15:49
wouter76's Avatar
wouter76 wouter76 is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 534
Send a message via MSN to wouter76
Default

Een kleine update:

Het SA beestje is er nog steeds en is inmiddels al een keer "verkocht" geweest, maar de koper verzocht mij wegens omstandigheden de koop weer ongedaan te maken. Dat vond ik geen probleem.

Ben er ook nog mee bezig geweest destijds... weer een knappe 1600 busmotor erin gedaan (in 2x, want de 1e keer vergeten de koppelingsplaat te monteren hahahaha en maar afvragen waarom er niet gekoppeld kon worden. Tot we de koppelingsplaat aan de andere kant van de auto zagen liggen....). De remmerij vernieuwd. Dat was nog een heel probleem om een dubbelkrings hoofdremcilinder te plaatsen. De aansluitingen zitten praktisch tegen de chassiskop aan waardoor er geen ruimte voor de leidingen meer is. Nu toch weer een enkelkrings ATE gemonteerd. Alleen het ontluchten moet nog eens afgemaakt worden.... Let wel deze werkzaamheden vonden plaats in 2007(!).

Ben er in 2007 nog mee naar Budel geweest. Ging wel goed, maar de remmen bleken niet best meer te zijn. Verder heb ik er op een heel klein ritje na eigenlijk nooit in gereden. Maar goed, we zijn nu 2010 en ik ben bezig een nieuw huisje voor de Kever te zoeken in de vorm van een garage. Ondanks dat ie dus al bijna eens weg is geweest gaat ie dus nog niet weg
Reply With Quote