View Single Post
  #1  
Old 03-11-2011, 11:16
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,388
Default Zeldzame spullen voor de Corrado

Ik was wel eens benieuwd wat voor zeldzaam spul er nu allemaal geproduceerd is voor de Corrado. Nu doel ik niet direct op steeds meer zeldzaam wordende onderdelen, al is dat ook interessant en kan dat ook gerust gepost worden hier, maar ik doel meer op uitbouw pakketten, speciale velgen die als optie geleverd konden worden destijds en om maar eens iets alledaags op te noemen zoals raamspoilers of dakdragers.

Dus als je ergens van weet dat het zeldzaam is of steeds moeilijker te verkrijgen wordt dan leek het mij handig en leuk om het hier in dit topic te verzamelen.

Om dan ook direct af te trappen begin ik dan met de Oettinger uitbouw pakket. Naar mijn weten erg zeldzaam.

Uitbouwpakketten:

Oettinger




Rieger GTO




Treser










Kamei







Zender




Corrado cabrio uitbouwpakket van Zender.




Nothelle




Tec










Speciale uitvoeringen:

Campaign

Zes stuks van gemaakt.







VW Corrado 16v-G60 Limited

Dit is de meest Exclusive vw motorsport bolide! Hiervan zijn er maar twee uitgebracht die het daglicht hebben gezien!

1 ervan is uitgebracht met 2wd, en de andere met 4wd (syncro) De bodykit's voor deze C zijn special gemaakt voor VW door hun Plasticleverancier











Corrado Magnum g60
ooit de bedoeling voor er 200 van te bouwen, slechts 2 hebben het gehaald.

Er ging het gerucht rond dat ze een tijd in Nederland hebben gestaan. Of dit waar is en nu nog steeds zo is niet bekend.











sam

Corrado 'Jet'

Een speciale uitvoering herkenbaar op de 'Jet' stickers op de achterste zij panelen en het paars-zwarte interieur.

















Corrado VR6 Storm

Speciale editie voor, als ik mij niet vergis, de laatste 500 rechts gestuurde Corrado's.








[/quote]

Motortuning:

VW Motorsport VSR VR6 spruitstuk




Oettinger:


1989 As the world premiere, Oettinger announced the VW-Corrado 20 valves (4 valves / 5 cylinder ) 250PS turbo engine in the Frankfurt Motor Show, which exceed the engine output of General mention blazing and surprise many experts


__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92
Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08
Reply With Quote