View Single Post
  #25  
Old 23-04-2012, 21:06
--daniel--'s Avatar
--daniel-- --daniel-- is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 166
Default

Het schakelen gebeurd inderdaad met een kabel. Dit zal ik dus moeten vervangen, maar wat heeft het stuurhuis hier mee te maken? Of snap ik het verkeerd en zit alleen het koppelingspedaal er aan vast?

Ik had eigenlijk gedacht het schakelmechanisme van de mk3 aan te passen zodat deze in de mk1 past, dit geld ook voor de pedalenbox. De pedalen ben ik wel een beetje van aan het terug komen want het zal vast niet op de hoofdremcilinder passen.
Ik zal eens kijken hoe mijn stuurhuis eruit ziet, of er voorbereiding is voor een koppelingspedaal. Ga ik gelijk de diameter even bekijken van mijn homokineten aan de bak.
Hopelijk zijn deze 100mm zodat deze niet vervangen hoeven te worden.

Bedankt voor al jullie reacties. Ik wil de wissel zo goed mogelijk voorbereiden zodat ik niet tegen al te veel dingen aan loop (zal altijd wel wat zijn)
Het is niet dat ik de auto nodig heb maar wel de ruimte om het uit te kunnen voeren. De bedoeling is dat ik het bij iemand ga doen maar daar wil hem daar ook niet te lang laten staan (als iemand nog een sleutel ruimte weet in de omgeving Amersfoort houd ik me aanbevolen)
__________________
I hate to see you go, but I love to watch you leave.
Reply With Quote