View Single Post
  #32  
Old 17-04-2016, 12:59
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Zo, ik rijd er nu een dag of vier al mee rond en moet zeggen, hij bevalt me heel goed!































Kwa poetsen is het nog niet naar m'n zin maar dat komt allemaal nog goed, er zitten nog aardig wat krassen op, (bijna niet te zien overigens) maar het irriteerd me wel

Verder rijd de auto super het verbruik valt me ook reuze mee, er gaat 55 liter in en heb 250km gereden (niet eens per se rustig) en de tank staat net niet op de helft.

Het stotteren/inhouden probleem is ook opgelost, het kwam door een vervuilde gasklep en stukke LMM die zit er nieuw op en de gasklep heb ik schoongemaakt en opnieuw ingeleerd en toen liep hij weer prima. Nu werkt om een of andere vage reden de secundaire luchtpomp ook weer...

Verder is het probleem met de centrale vergrendeling nog niet opgelost maar de (waarschijnlijke) oorzaak heb ik wel gevonden. De stekkeraansluiting was flink gecorrodeerd en een of andere beunhaas is er al mee bezig geweest waardoor het helemaal stuk was gegaan.










Hier ga ik dus even een nieuwe stekker opzetten, alles schoonmaken en dan hoop ik dat het weer werkt.

Dit was het tot dusver, binnenkort meer
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote