Thread: Jeroen64
View Single Post
  #31  
Old 02-03-2016, 11:57
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 268
Default

Quote:
Originally Posted by JBM
Leukleuk! Laat die middendemper trouwens maar lekker zitten. Beter haal of klop je dan de katalysator leeg en monteer je een spaghetti spruitstukje met lambda aansluiting. Ik had op mijn AAV destijds een G40 uitlaatlijn zonder kat inclusief spaghetti. Dat reed zeker een stuk lekkerder en was ook nog tamelijk stil G40 imitatie eind en middendemper kosten niet zoveel op ebay.

Doet mij weer denken aan mijn oude wagen, al die foto's
Ik had trouwens ook de 1.8 aanzuigdelen, maar dan inclusief een raid hp filter met een behuizing eromheen. Op die behuizing zit vooraan een gat waar je eventueel een slang naartoe kan laten lopen vanad de grille. Bij een 2f zit linksvoor achter de grill een demonteerbaar klepje. Die kun je er uitklikken en een slang-uitsparing in slijpen zodat je koude lucht naar je filter kunt brengen.
Ben eigenlijk hetzelfde van plan met m'n Golfje. Kwalitatief zijn het erg goede filters.

Thanks, zal het onthouden. Heb ook ergens op het forum een keer iets gelezen over het ombouwen naar absorptie dempers, misschien ook wel leuk..



Op het moment even met een paar andere dingetjes bezig, heb namelijk eindelijk een leuk setje velgen op de kop getikt

Hier naast mijn 13" Ronal (die heeeeel erg smerig is)
Het zijn Postert Tuning (nog nooit van gehoord) velgen, in de maten 15x7" ET37. Zonder naafkappen, maar daar regelen we nog wel wat voor

Uiteraard even gepast, was toch wel duidelijk dat die banden het niet gingen worden (waren ook al 13jaar oud )

(Let niet op de smerigheid en de ontbrekende deurstrip )

Zitten 195/45 banden omheen en die moeten er straks ook maar weer omheen komen, staan echt geweldig
Waar ik geen foto van heb, maar wat ik echt gaaf vind, is hoe breed ze zijn als je van achter kijkt

Nu nog even met Photoshop en Lightroom aan de gang om te kijken wat voor een kleur ik erop wil en of ik het glim randje wil behouden neig zelf erg naar goud zonder glim rand maar dat wordt me her en der afgeraden

Verder heb ik ook een set koplampen met hoogteverstelling inclusief complete kabelboom op de kop getikt en eindelijk een aansteker ingebouwd, kan ik er eindelijk navigatie in gebruiken

En als laatste:

Epische mijlpaal
__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01
VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92
Reply With Quote