View Single Post
  #15  
Old 14-07-2014, 08:14
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Bedankt voor jullie positieve reacties

Ik had zelf geen meeting-waardige VW meer, terwijl vrienden en klanten hun auto's klaar hebben volgend jaar waardoor ik ook graag mee wil naar diverse evenementen.

Ik heb geen eind-datum voor deze auto, maar ik probeer er wel aan door te werken. Het scheelt mij giga veel tijd dat deze auto zo netjes is. Zelfs alle rubbers zijn nog super netjes en niet gekrompen. Ik hoef er maar weinig bij te zoeken en dat scheelt

Verder heb ik al heel veel onderdelen klaar liggen waardoor ik hopelijk minder werk heb.

Het plan zo ver:

Motor:

TTRS met de Loba LB500-set wat bestaat uit grotere injectoren, andere brandstofpomp, grotere turbo, CNC-bewerkte turbo inlaatbuis.
Hij is nu al goed voor 500pk met 630NM vanaf 3000rpm.

Versnellingsbak:

RS3 7-traps S-tronic. Software zal nog worden aangepast en ik hoop ook dat er versterkte platen leverbaar zijn voor deze bak.

Chassis:

Kaal, ombouwen naar 4Motion, Doorlassen, Motorsteunen worden in het chassis gelast zoals eerder gedaan, Bergcup randen, Rolkooi, Pedalbox (met alleen een rem en een E-gas pedaal), Buitenkant wit, binnen zilver grijs of ook wit. Custom draagarmen achter enz.

Omdat er al mensen zijn zoals Skywalker die deze bergcup-randen bij mij gekocht hebben, is het geen verrassing meer van hoe deze er uit zien

Ik doe het meeste werk aan de auto van Skywalker waardoor mijn auto daar automatisch wat op zal gaan lijken al ga ik er een andere draai aan proberen te geven, want ik wel wel een auto die anders zal zijn.
Reply With Quote