Thread: Berrychello
View Single Post
  #32  
Old 19-01-2016, 20:50
Berrychello Berrychello is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,137
Default

Je oude ruitje zat in m'n eerste Golf (SP10LR), die is helaas al gesloopt

Deze laatste Golf stond nu al een jaar weinig te doen. Vaak als vervangende auto als de Twingo het weer eens slecht deed, maar verder niet. Nog wel ermee naar mk2 Elite geweest, waar ie uit de toon viel omdat het ongeveer de enige op originele wielen en hoogte was. Volgens mij zag ik jouw mk2 daar ook staan.
Maarja, de laatste tijd stond ie maar weer te staan. Dan weer op de oprit, dan weer langs de straat. Gewoon zonde. Dus blij dat er nu een liefhebber er aandacht aan gaat geven, maar toch ook wel een beetje jammer. Ik had 'm ook wel zelf helemaal willen opknappen, maar dan had dat wel een groter en langduriger project geworden.
Daarnaast: nu is er weer ruimte voor wat anders. Er zijn genoeg auto's die ik nog wel eens wil hebben, zoals bijvoorbeeld een mk1, of een mk1 cabrio (smalle bumpers, zo eentje), iets met een VR6, een mk2 GTI (maar die worden me te duur), een leuke roadster (Alfa Spider, Z3, of iets als een Donkervoort). Een Porsche, ook wel weer leuk. Maar een originele Panda zou ik ook wel eens even willen hebben.
Ach, genoeg wensen dus Maarja, thuis ook nog genoeg werk aan de tuin en binnen ook nog wel wat dingetjes, dus ik hoef me sowieso niet te vervelen
Reply With Quote