View Single Post
  #18  
Old 15-08-2018, 15:06
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

het zit je wel hoog hee..
lees nog eens terug ..ik schrijf ook ´of het komt zo over vanwege de montage van het filmpje´..
verder kan ik ook de gedachtengang niet volgen dat hij het over een cabrio motor heeft..immers zijn die gewoon geleverd met een 1,8 DX motor ..dus als iemand de DX in zijn GTI kapot gereden had en die vervangen had door een DX uit een cabrio ..hoe gaat hij dat ,of jij en ik dat zien..motornummer dan misschien zou het niet weten
leg jij mij eens uit wat jij denkt dat hij er mee bedoelt dan..
ik snap het wel ,hij bedoelt een later cabrioblok of een Golf 2 digifant ofzo..
over die 77er..lees eens goed..vind ik ook een schitterend ding hoor..niks meer niks minder..enkel dat zonnedak vind ik niks
aangezien jij de beste man kent..zal hij er waarschijnlijk ook niet blij mee zijn..maar het zij zo..je zet er niet zo snel de zaag erin nu hij gerestaureerd is..

ik wil ook even duidelijk maken dat ik ook niks maar dan ook helemaal niks geen afgunst heb jegens meneer..helemaal niet ook..
hij moet lekker zelf weten waar hij zijn centen insteekt..en eerlijk is eerlijk..er staat een kapitaal..
maar mij doet dat niks meer..heb zoveel van die Golfjes 1 gehad ,dat ik op het laatst er geen meer kon zien..
ik kan voor een appel en een ei een compleet gerestaureerde kas van een 83er GTI overnemen met alles erbij..gestrand project vanwege ziekte..maar nee alsjeblieft niet
goed is goed..
ben 10 jaar geleden in het merk met de blauw-witte rotor gestapt in de 6 pitters en dat zal niet snel meer veranderen..


oja..ik vroeger gepest op school...hahaha ,dat kan niet..want ik was er nooit..zat altijd in de loods van mijn vader..te rotzooien aan brommers en autos
Reply With Quote