View Single Post
  #67  
Old 01-09-2019, 20:27
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Thanks! Ondertussen weer een klein stapje verder,

Begonnen met het beschermen van het plaatwerk, buitenkant ga ik doen met bitak en de binnenkant (in de kokers etc.) Zal vloeibare transparante tectiel komen.

Lang over zitten dubben maar dit leek me de beste optie.

Subframe is ook weer netjes!







Ook is er een beschermlaag tegen eventuele roest ooit aangebracht. Hopelijk gaat het nu wat langer mee🤣

Voorschermen zijn allebei weer netjes:







De chassisbalken onder bij het subframe zijn ook weer netjes maar daar ben ik helaas een 'na' foto van te maken. Zo zagen ze er in elk geval vantevoren uit




Wel aardig wat roest maar niet rot gelukkig. Ben blij dat ik dit heb kunnen voorkomen😁

Hier een foto van een plekje waar een schroefje in zat, je ziet gewoon dat er water tussen komt en dan is het zo genaamde hek van de dam..




We zijn tot de conclusie gekomen dat deze auto's vanaf de fabriek gewoon ontzettend slecht behandeld zijn, of in ieder geval die van mij en hoe meer ik ga zoeken hoe meer van deze extreme gevallen ik tegen kom. De kit laat overal gewoon los zonder reden. Je kunt het er op veel plekken gewoon zo vanaf pellen.

Nu hopen dat het nu het behandeld is ook weer een hele tijd mee gaat.

Ook zagen de bouten van het subframe er niet bepaald fris meer uit




Helaas ook een afgebroken bout in het stuurhuis (ook wel echt een vw kwaaltje.. ) ik moet nog even kijken hoe ik die los ga krijgen, moer erop lassen heb ik geprobeerd maar haalt niets uit, griptang ook niet.. misschien dat een tap met linkse draad nog werkt, hopen dat die niet afbreekt..


__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote