Thread: MK2 Jetta
View Single Post
  #1  
Old 16-07-2017, 16:41
Pamat2 Pamat2 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2017
Posts: 14
Talking MK2 Jetta

Goeienavond!

Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een MK2 Jetta uit '86.
De auto is door de vorige eigenaren circuitklaar gemaakt. Dit is best leuk natuurlijk, qua comfort houdt het wel te wensen over om te rijden in de Jetta.

Het interieur is volledig kaal, de achterbank is eruit en de voorstoelen zijn vervangen door kuipstoeltjes met vierpuntsgordels.

Nu wil ik de auto iets meer geschikt maken voor dagelijks gebruik: isolatie, tapijt, hemeltje, deurkaarten, middenconsole en de bakken voor onder het dashboard. En later eventueel andere stoelen erin met driepuntsgordels en eventueel de achterbank terugplaatsen.

Nu ben ik al op zoek gegaan naar onderdelen, maar ik ben nogal onbekend met Volkswagens, aangezien ik hiervoor jarenlang een BMW heb gereden.

Wat voor soort isolatie is het beste om te gebruiken? Ik heb nu (tijdelijk) van die isolatieplaten erin gegooid met een stuk tapijt zodat het iets dempt, maar wil de auto weer netjes en wat completer maken.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar de volgende dingetjes (om mee te beginnen):

- Onderbouw voor het dashboard
- Middenconsole + Pookhoes
- Hoes voor de handrem
- Tips voor isolatie
- Vloerbedekking (voor een 4-deurs)
- Deurkaarten voor de achterdeuren + zwengels voor de ramen
- 4 pinnetjes voor de sloten
- Mattenset, of in ieder geval de twee voorste matten, heb toch maar twee stoelen

Ofwel, eigenlijk het complete interieur
Tips en ideeën zijn welkom! Ik ben al wel aan het zoeken geweest maar ik raak in de war met wat wel en niet uitwisselbaar is tussen een Golf MK2 en een Jetta MK2

Alvast bedankt voor de hulp!
Reply With Quote