Thread: Sinaasboom
View Single Post
  #31  
Old 13-12-2019, 08:46
Sinaasboom's Avatar
Sinaasboom Sinaasboom is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 476
Default

Weer even een update in dit topic, een tijdje geleden stond er een advertentie op marktplaats van een golf 1 flyer uitvoering uit 1979. Op de foto's een hele nette auto maar qua informatie over de uitvoering is nagenoeg niets te vinden online. De plaats heb ik er momenteel ook niet echt voor, maar de advertentie bleef maar online staan. Het bleef kriebelen.. een aantal telefoontjes en biedingen later staat die dan toch op de oprit!




(foto is van de advertentie) Hier op het forum stond die ook al in het advertenties op mp of andere websites gedeelte. De auto heeft hier en daar wat plekjes die aandacht nodig hebben, deze aandacht gaat ze ook zeker krijgen!

Ik zal binnenkort een topic starten over de golf 1 flyer om wat meer informatie te vergaren. Na enig speurwerk op het web ben ik bij een aantal dode links naar afbeeldingen uitgekomen, ik hoop dat diegene die ze ooit heeft gepost deze afbeeldingen nog heeft! Als er iemand is die meer info heeft over dit model reageer gerust hier in het topic of stuur me even een PM! Foto's, verhalen, boekjes, technische specs alles is goed en kan helpen om de flyer zijn identiteit te geven.
Reply With Quote