Thread: Area51
View Single Post
  #82  
Old 08-11-2015, 16:53
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Quote:
Originally Posted by Area51
Ook verkocht !!

Nu alleen nog de Audi A2 die mijn vrouw als haar dagelijkse auto in gebruik heeft, zelf pak ik af en toe de spijlbus als we allebei een auto nodig hebben en ik hoop toch zeer binnenkort de T3 klaar te hebben, zodat ik daar t/m november 2015 mee kan rijden. Die moet daarna 3 maanden van de weg af ivm het kwarttarief.


Helaas....
De T3 heb ik niet meer klaargekregen (de zaak van ons ging failliet, ik had even wat andere dingen aan mijn hoofd)
nu mijn uiterste best gaan doen om hem per 1 maart 2016 omgekeurd en startklaar klaar te hebben staan !!

De spijlbus heeft dit jaar ruim 4100km 'gebold', daar moet van de winter ook wat werk aan verzet gaan worden, met
name de dakgoot aan de rechterzijde tpv de B-stijl is slecht, net zoals het stuk vanaf de C-stijl naar achteren toe.
Lassen aan het dak, dat betekent dus de houten hemel en isolatie eruit. Ik ben naast de bus ook bezig met wat dingen
klaar te maken om de bus voor 2016 een technische update te geven, maar nu eerst het dak !

Hier nog ff een plaatje van mijn laatste grote rit van 2015... zaterdag 17 en zondag 18 oktober met Skywalker naar de
Nordschleife geweest om daar te herdenken dat onze goede vriend Brian Verbeek (de bouwer van mijn en Skywalker's
motor) alweer 5 jaar geleden bij een auto ongeluk in Belgiƫ om het leven is gekomen, zijn as is daar uitgestrooid.


__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote