View Single Post
  #1  
Old 13-01-2015, 19:52
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default Polo 2f 1.0 86.000km 1e eigenaar poets project!

zo, heb sinds kort een nieuw project en leek me toch leuk om er even een 'poets topic' aan te maken omdat ik er niet 1,2,3 mee klaar ben.

specs:

merk: Vw polo 86c/2f
bouwjaar: 1992
motor: 1.0 AAU 33kw
kmstand: 86.000

het leuke aan de auto is, is dat het een eerste eigenaar is, altijd bij de dealer onderhouden, met zelfs een origineel lakstiftje waar de kartonnen verpakking van geel is gekleurd omdat het zo oud is en nooit is gebruikt. ook zat er zelfs het garantiebewijs nog bij. ook heeft de auto absoluut gèèn roest en de complete onderhoudshistorie zit er ook nog bij.

de auto is zo origineel als het maar zijn kan, en misschien wel net zo kaal ook, zelfs een radio was het budget niet meer voor denk ik toen de vorige eigenaar hem kocht.

maarr.. er zijn natuurlijk ook minpunten, de lak is dof, vies en niet bijgehouden. op de deur zijn wat lak snippers eraf door het opengooien van de deur en het dak zit vol zwarte spikkels dus ik denk dat ik alleen al met kleien flink wat tijd kwijt ben. en ik heb helaas ook geen boekjes van de auto.

ook zijn er wat technische mankementen maar die worden uiteraard ook in orde gemaakt.

genoeg gekwatst, foto's!:





































het zal nog wel een week of 2 duren voordat ik begin aan het poetsen, eerst even technisch alles op een rijtje zetten.

grtz wessel
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote