View Single Post
  #103  
Old 11-12-2014, 16:13
DIXI's Avatar
DIXI DIXI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 428
Default

Dankjulliewel! 'T is weer een tijd geleden dat er een update is geweest, drukdrukdruk met vanalles en nog wat. Bij het ontluchten van de remmen was de nippel afgebroken. Deze was na veel moeite echt niet los te krijgen, dus maar weer een nieuwe remcilinder gehaald en omgewisseld. Dashboard/kabelboom heb ik helemaal geen tijd meer aan kunnen besteden, dat komt binnenkort weer.

Tussendoor nog wel het een en ander gevonden voor de Golf, zoals een leuk interieurtje en een setje wielen om op te maken. Interieurtje bij toeval tegengekomen bij iemand die nog diverse setjes had liggen, hiervan de beste delen uitgezocht tot ik een complete set had die in zeer goede staat was. Van 1 stoel het frame opnieuw laten spuiten en opgebouwd met delen van meerdere stoelen zodat alles tiptop was.

Een deel van de selectie tijdens het uitzoeken:





Thuis nog even met de stoomreiniger er over gegaan en het ligt nu ingepakt op zolder te wachten tot het er in mag. Zolang ik nog aan het solderen mag gaan enz. blijft het nog lekker veilig opgeslagen liggen.

Pas ook nog een setje wielen gevonden waar ik al langer de kijk op had. Het is een set BBS RS764, randen waren al gecoat en daarna in chrome gespoten, harten moeten nog gedaan worden. Moet nog beslissen of ze uiteindelijk onder de golf of de lupo komen, maar dat zien we wel als ze af zijn


__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI
Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v

Assumption is the mother of all fuckups..
Reply With Quote