View Single Post
  #103  
Old 19-11-2015, 18:28
Dopue's Avatar
Dopue Dopue is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 191
Default

Quote:
Originally Posted by yuli
Die EZ powersteering of variant kun je die ook los kopen? Zodat je deze zelf kan inbouwen, zeg maar. Werkt die variabele snelheid en instelbaar, past het een beetje netjes achter je dashboard?


heb het zelf ook op mn mk1 cabrio zitten je ziet er helemaal niks van. maar hoe bedoel je los?? je krijg als waren een stuurkolom met elektro motor ertussen kabelboompje en een ecu voor de powersteering. je kan het snelheid afhankelijk maken door pulsgever tussen de km kabel of als je een elek teler heb de puls van de snelheidsmeter Niet de RPM
als je zelf instelbaar wil krijg je er een potmeter op. dat zelf eerst ook zo maar vond op de snelweg 3x niks heb er nu een pulsgever tussen.


ja staan idd niet verkeerd bert. zat even met dat velgen niet paste dus kon ff niet anders. links voor loop band nog steeds leeg ivm spijkers in wsee van afgelopen jaar. dunlop bandjes komen zaterdag mijn kant op dus dan kunnen de bbs rm eronder.

betreft as was mij dat ook opgevallen maar zal ze eens naast 90mm houden die ik in schuur heb liggen. die assen zijn namelijk dunner en minder lang.

overigens ben ik ook aan het plannen voor een ander project dat ik ergens deze ween binnen krijg maar zal ik wel een ander topic voor aanmaken.
Reply With Quote