View Single Post
  #11  
Old 28-12-2016, 20:38
boerher boerher is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 240
Default

Goedenavond,

Gelukkig heb ik de golf nog, echter staat alles wel op een laag pitje. Qua motorisch hou ik hem voorlopig met de k03s turbo (tfsi adapterplaat gaat de verkoop in), misschien dat ik de motor nog een keer van binnen controleer en uitweeg.
De keuze hiervoor is omdat ik het vermogen voldoende vind voor het rijgedrag, om die reden was ik ook van plan om het rijgedrag te verbeteren. Daarnaast overweeg ik om de golf alleen nog maar strak te maken en een andere auto te kopen. Als ik een andere project auto aanschaf zal het een achterwielaangedreven auto worden.

Een tijd geleden had ik een topic aangemaakt om de wielophanging te verbeter met verstelbare draagarmen, in de tussentijd heb ik dit bij elkaar gezocht.




Van de week ben ik verder gegaan met het tekenen van de draagarmen, hierin heb ik het een en ander aangepast. De aanpassingen zijn, andere fusee pen, buis met een dikkere diameter maar een dunnere wand, schroedraadbussen die in de buis geperst worden en een rubber in plaats van een balljoint bij de ophanging.





Hoor graag wat jullie ervan vinden, binnenkort maak ik iets simpels om op mijn golf te passen waarna ik een definitieve maak.
Reply With Quote