View Single Post
  #8  
Old 02-08-2006, 10:39
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Sorry Luuk maar we zitten hier niet op school en ik vind zolang het duidelijk leesbaar is met genoeg leestekens en dus niet gewoon 1 lap tekst dat die afkortingen de normaalste zaak van t wereld wijde web zijn. Kijk ik ben ook niet van de msn generatie, maar ik heb eigenlijk nog nooit commentaar gehad op mijn taalgebruik.

En hoofdletters en punten gaat erg ver als t duidelijk geschreven is, t blijft een forum vooor t plezier en als we rekening moeten gaan houden met alle grammaticale en (nieuwe) spellingsregels dat de fun er snel vanaf is.

Quote:
Quote:
Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
ff met luuk holman naar drachten geweest alwaar we hendrik en bernie tegenkwamen.

stonden mooie wagens tussen en op de dragstrip reden de wagens snelle tijden.

appie met zijn capri werd op de hielen gezeten door de beide high octane audi coupe's en de golf 1 van martijn van bakel.

ook de demo van john sleeth uit engeland met zijn sub 10 seconden audi coupe was erg indrukwekkend

hieronder een kleine impressie van de avond

de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's diversen

have fun

De hoofdletters ook op?

Jouw reactie op de post van roadwarrior slaat naar mijn mening nergens op, aangezien iedereen maar dan ook iedereen dit stuk tekst duidelijk kan lezen, alsof hoofdletters zo'n verschil zou maken
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote