View Single Post
  #1  
Old 02-03-2005, 19:59
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Cool Cruisin' my cabbo' -> Upgrade naar G60

Buiten is het te koud om te klussen, dus... nu eindelijk maar is ff een verhaaltje over mijn cabrio.....

Nadat ik mijn Golf Mk1 GTI 16V zat was.. aan het zoeken gegaan voor een fatsoenlijke Mk1 cabrio... en dat viel erg tegen. Eerst wilde ik een org. NL auto... die hoop heb ik maar opgegeven. Uiteindelijk toch een leuk exemplaar gevonden... Door eigenaar/verkoper zelf uit DLD gehaald, als boodschappenauto voor zijn vrouw (en dat was te zien) maar wel met completen onderhoudshistorie erbij.... zelfs de duitse! Boekjes ingevuld, rekeningen, alles erbij!

In april 2003 stond mijn cabrio er zo bij:




Goed, eerst maar is ff andere wieltjes regelen:



Vervolgens de auto wat laten zakken, rood/witte achterlichten, koplampen met kruis, witte knippers, chrome zijstrippies, grille met chrome randje en Edition recaro's uit een Golf 2 WOB gemonteerd.....







De BBS'en zijn inmiddels verkocht. Ik weet dat het mooie wielen zijn, maar soms wil je gewoon wat anders.... En het zijn Tramonts gewonden.


Maar deze moeten dus nog even helemaal netjes gemaakt worden, en moet nog even bandjes regelen. Dat staat dus als eerste op de planning, en hopelijk gaat dat voor oostenrijk (Wörthersee) lukken. Maar, dan kom ik meteen bij het 2e puntje... hoe zit het met mijn verlaging... het zal nog even spannend worden hoe de wielen staan met de huidige verlaging. Mocht het echt geen pan zijn, ga ik niet met de cabrio naar oostenrijk, maar met me lease auto... en de euri's die ik dan overhou van de benzine, ga ik mijzelf een schroefsetje van kado doen

Verder heb ik nog een helehoop plannen met de cabrio, maar eerst maar weer wat sparen.... aangezien ik tegenwoordig ook samenwoon, gaat daar ook wel wat geld inzitten , maar goed, ik doe het rustig aan, alles op zijn tijd. Daarom niet iedere week een update, wacht liever een paar weken/maanden dat ik wat meer geld heb om iets fatsoenlijks te kopen, als 3 keer rommel erop schroeven. Verder ook nog wat bedrading uitpluizen, wat daar zit toch het een en ander niet helemaal lekker. Niet dat de cabrio daarom niet goed rijd o.i.d. , maar het moet gewoon goed zijn


Reply With Quote