View Single Post
  #225  
Old 20-12-2010, 12:28
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 5,083
Send a message via MSN to Mister Cool
Default

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Verder zondag nog een set velgen gehaald voor de kever, die wou 'k al een hele poos graag hebben. Porsche 356C/912 staal, in 4 1/2jx15, steek 5x130. Heb er 5 op de kop kunnen tikken, en wil nog 2 proberen te ruilen voor 5 1/2j velgen. Dan is de set naar mijn tevredenheid , op een nieuw verfje na. Ik ben er in ieder geval al erg blij mee !







Het is alweer een tijdje stil rond deze auto, er gebeurd momenteel ook helemaal niets aan. Ben er eind november nog even een dagje mee weggeweest vlak voor het zout op de weg kwam, en heb hem daarna niet weer van z'n plek gehad. Veel drukte rond andere zaken, en nu heb ik even vakantie. Ware het niet dat ik vakantie heb genomen om in huis te gaan klussen. Ik hoop dat dit over een paar weken klaar is zodat ik dan weer verder kan aan de kever.
Wel heb ik gelukkig met betrekking tot de bovenstaande quote inmiddels 2 5,5j Lemmerz 912 stalen wielen erbij weten te vinden, zodat ik een set heb van 3 4,5j velgen en 2 5,5j, allen van hetzelfde merk. Dan houd ik namelijk ook het reservewiel in hetzelfde merk. Alvast met dank aan Gideon, die ze mee zal nemen naar het Kever Winter Festijn. Dus toch een update, zonder dat ik maar een vinger uitsteek naar de auto
Binnenkort dus evt. 2 4,5j KPZ velgen te koop voor een liefhebber.
__________________

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote