View Single Post
  #56  
Old 25-01-2011, 23:20
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Post

Quote:
Originally Posted by -Jens!-
Radio werkend zie ik, wat was het nou....(laat me raden: kabeltje te kort bij de ISO?)

Nee, 'iemand' had alleen een constante + aan de ISO aansluiting gemaakt; juist op de positie waar de geschakelde + van de radio hoort te zitten...
Mijn radio kreeg bovendien (dus) geen constante stroom via de pool die dáár weer voor bedoeld is...
Aangezien ik een Kenwood MASK heb, is een geschakelde + nogal belangrijk voor de werking van het automatisch draaiende frontje...
Laat me raden: jouw radio ging niet uit, als je de sleutel eruit haalde?

Kermis? Ik vind groene dashboardverlichting gewoon 'vies' en ouderwets en het staat zowieso totaal niet bij mijn Kenwood.
...ik ga geen (oldschool?) autoradio 'passend' bij mijn dashboard kopen, dus dit IS de oplossing!
En NEE, d'r komt geen NEON op en JA, die booskijker blijft... en die paar stickers ook!

@Dr.Golf:
Jammer van je laatste post...

@Quattro_38:
Wat is er mis met een dunne lip ?! Tot voor kort WIST ik niet eens dat het bestond, maar ik vind het een stuk eleganter dan zo'n sneeuwschuiver die erop zat... Bedankt voor de 'lof' trouwens...


Ik zou de titel van dit topic moeten veranderen in:
Vento Vice goes VAG again: MIJN Corrado 2.0 16V Moonlightblue

Geen meningen over het poetswerk, de sfeerfoto's, weggehaalde roest of de terug geplaatste afdekkapjes van de sleepogen, helaas...
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote