View Single Post
  #19  
Old 11-11-2019, 19:19
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Bedankt iedereen voor de input! Carterpakking lijkt geen lucht te trekken, al zweet die wel. Heb vandaag eindelijk tijd gehad om nog eens aan de auto te werken. V-riemen er af gehaald en geluid is weg. Morgen test ik het nog een keer als de auto weer koud is, want het geluid begint tijdens het opwarmen. Als hij echt koud is komt er ook een tikkend geluid van de motor, lijkt me niet normaal?

In ieder geval ben ik er wel achter gekomen dat de trillingsdemper inderdaad tegen de distributiekap aanloopt, echter niet genoeg om geluid te maken want zonder V-riemen is er geen geluid. Ook heb ik ontdekt dat de alternator niet meer goed is, of toch de lagers niet meer. Gezien dit sowieso verholpen moet worden ga ik dat eerst doen en dan zien of het geluid weg is.

Uitlaat lekt niet, ook de pakkingen niet. Zitten er nog niet lang tussen en er zijn nergens roetsporen te zien, ook geen uitlaatgasgeur als je boven de motor hangt.


Quote:
Originally Posted by 2Stroke
Ik zie in het filmpje dat je van België bent en ik toevallig ook, vanwaar ergens ben je? als het niet te ver is kan ik eventueel eens langskomen en kijken.

Ik ben van Leuven!
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote