View Single Post
  #26  
Old 05-10-2020, 16:09
Blammo Blammo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2020
Posts: 43
Default

Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Om een heel lang verhaal kort te maken ; Ik zeg juist dat je een 02A/J/S bak moet gaan gebruiken in mijn verhaal als je goed leest! Dit vanwege de vele mogelijkheden met overbrengingen en beschikbaarheid van aftermarket parts zoals sper etc. Deze bakken heb ik meerdere keren voor verschillende mensen samen gesteld. En juist geen DSG die wij wel hebben gebruikt voor het polo project! En het 1.4 blokje is echt licht en de intercooler met piping zal ook echt wel wat gaan wegen en ruimte in beslag nemen. Ik wilde alleen maar meedenken met mijn ervaringen. Maar lezen kan soms ook moeilijk omdat je wat ziet staan wat niet bij jou visie past wat je al helemaal bedacht hebt.
Veel succes verder met je project.


Dat maakte ik niet helemaal op uit jouw reactie. Moet ik ook sorry voor zeggen: Ik ben heel erg resultaatgericht en no nonsense. Vanwege de achtergrond in de motorsport ben ik dat gewend. Vandaar ook dat ik de richting van het topic uitzette met de 1.8T. Zelf kom ik dan ook uit de toerwagen, rally en formulewereld. Data is voor mij belangrijk, omdat ik die specifiek niet heb. Dat kan ik daarna doorrekenen naar wat voor mij bruikbaar is.
Reply With Quote