View Single Post
  #23  
Old 31-07-2018, 10:27
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

Haha, grapje uiteraard. Vroeger in Corrado scene werd hier altijd mee gegrapt, de vr6 was daar de mannen motor.

@Ottie1976
1.8 PG G60, gechipt en kleinere poelie, groep a uitlaat. Vol met upgrades en elk jaar verbeteren wel weer wat. Is nog niet op de bank geweest maar zou teleurgesteld zijn als deze niet over de 190 PK zit. Ik vind het voor mijn doelstelling genoeg. Inderdaad geen auto meer voor lange vakantie ritten. Prima voor dag tripjes in eigen land, als ik maar van bp naar bp kan. Voor de rest is het gewoon een verwende troetel auto.

Die op de foto links is van mij is ook een 8v G60. Is van een vriend en die zit over de 290 PK. Gaat mogelijk binnenkort in de verkoop. Optrekken en gas los laten is echt een beleving. Vergeleken met die van mij is het een totaal verschillende auto. Echt een auto waar je ervaren moet zijn. Vol optrekken en niet twee handen aan het stuur kan je dag behoorlijk verpesten.

Afgelopen weekend naar zandvoort geweest, oldtimer festival. Kleine achter in, die valt al in slaap zodra je start. Vrouwtje ernaast. Gewoon rustig aan verder maar het stukje dat je dan van 100 naar 130 mag op de A4 en dan even op het gaspedaal kan en een BMW 7 serie achter je waarbij je wegloopt. Die kwam even later duimpje omhoog doen vind ik wel lachen.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote