View Single Post
  #29  
Old 22-06-2009, 10:41
Skeez's Avatar
Skeez Skeez is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by chriscross
Nog altijd met je Matra replica bezig?

Hoe heb je de schanieren van de deuren? vroeg ik mij zo af.

Ik ben sinds een paar dagen ook in het bezit gekomen van een matra djet.
Deze is in 1986 gekocht door de vorige eigenaar, en al die tijd in de schuur gestaan. Hij kwam er nooit aan toe!
Het is één van de 5 á 6 kits die passend zijn voor volkswagen onderstel. Het is een kit, die nog nooit eerder opgebouwd is geweest.

Het verhaal gaat, dat de originele mal ooit is ontvreemd is uit frankrijk. En daarna heeft er steeds (slechts 5x) iemand er één carrosserie uit gehaald, en hem vervolgens weer door verkocht naar een ander...

maar of dit klopt

Leuk om te horen dat er nog iemand mee bezig is. Heb jij hem gekocht van ene Gerrit uit Balkbrug? Met hem heb ik gemailt toen hij zijn Djet replica op Marktplaats had staan (30-01-2008). Post anders eens wat foto's

De schanieren van de deuren waren oorspronkelijk erg zwak waardoor de deuren erg overhingen. Deze zijn nu verstevigd en de deuren sluiten nu beter. Maar het blijft een kitcar

Dat verhaal heb ik ook gelezen/gehoord. Kan weinig over deze auto's vinden, maar dikke kans dat het waar is.

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
heel leuk ding zeg!
ik hou wel van die aparte auto`s.
maar zit de 1600 kever motor er nog in, of heb je er wat spannenders ingelegd?
stoeltjes zien er ook erg gaaf uit zeg!
en wat de wielen betreft: doen!
inmiddels al apk dr op?
succes met de vorderingen!

groet frank


Project ligt alweer een tijdje stil. Wegens chronisch tijdgebrek heb ik meermaals getwijfeld om de auto weg te doen. Maar ben bang dat ik daar spijt van krijg & een andere is dan niet snel gevonden.
Reply With Quote