View Single Post
  #19  
Old 20-10-2013, 15:37
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

Quote:
Originally Posted by Herm Schreurs
Hoi Jel,

We willen juist zoveel mogelijk verzamel-advertenties en het is juist niet de bedoeling om overal een losse advertentie van te maken. Dit om het overzicht netjes te houden.
We hebben een gezellig, informatief forum met als extra de service om advertenties te plaatsen. Om dit in de hand te houden en geen verkoop-forum te worden waar ook wel eens iets anders gepost wordt zijn deze maatregelen in het leven geroepen.

Ook wij als mods moeten er even onze weg in vinden en lopen nog tegen van alles aan hoor

SucceS!


Dat snap ik

Ik ben hier indertijd ook aangemeld om problemen op te lossen en niet om dingen te kopen/verkopen, maar met de jaren is dit gegroeid en ik heb nu zo een enorme boel aan onderdelen waar de meeste mensen hier wel wat mee kunnen doen. Daarom dat ik ook ben beginnen verkopen. Indertijd is idd de opmerking gekomen dat er teveel "losse adv" waren, daarom heb ik ook een algemene gemaakt die ik zoveel mogelijk zelf proper probeer te houden en up to date. We zullen wel zien hoe het loopt, het is nog nieuw en het moet ff de tijd krijgen om er aan te wennen. Jullie ook veel succes hiermee.

Grtz Jel
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote