View Single Post
  #183  
Old 06-11-2015, 16:25
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

Quote:
Originally Posted by Dub-Detail
Verklaar je nader.


Nou gezien deze zin;

Quote:
Originally Posted by Dub-Detail
De meeste tijd gaat hem echter in mijn vaste baan zitten. Ook dat is een concept waar ik in geloof en waar ik mij maximaal voor inzet. En simpel gezegd, ik verdien daar makkelijker veel meer geld mee.


Heb ik het vermoeden dat er een HELE hoop tijd in gaat zitten voordat je iets voor de meest gangbare auto's op de markt kan zetten, plus dat je onder je eigen naam geen rommel wil leveren...en dan verdien je er niet gek veel aan.

De mensen die zich inschreven verwachten echter op een redelijke termijn een shifter, die krijgen nu te horen dat 'hun' geld niet makkelijk genoeg te verdienen is. Laten we eerlijk wezen, je bent nu bijna een jaar bezig met dit topic, er is markt voor, dat mag duidelijk zijn, maar noem een topic geen "groupbuy motorsport shifter" als je niet van plan bent er 1 binnen afzienbare tijd op de markt te zetten.

Mijn advies; heb binnenkort een shifter klaar of laat dit topic op slot gooien en doe alle inschrijvers een pb met excuses en vraag ze je site in de gaten te houden oid.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote