View Single Post
  #185  
Old 06-11-2015, 18:51
Dub-Detail Dub-Detail is offline
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,311
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Nou gezien deze zin;



Heb ik het vermoeden dat er een HELE hoop tijd in gaat zitten voordat je iets voor de meest gangbare auto's op de markt kan zetten, plus dat je onder je eigen naam geen rommel wil leveren...en dan verdien je er niet gek veel aan.

De mensen die zich inschreven verwachten echter op een redelijke termijn een shifter, die krijgen nu te horen dat 'hun' geld niet makkelijk genoeg te verdienen is. Laten we eerlijk wezen, je bent nu bijna een jaar bezig met dit topic, er is markt voor, dat mag duidelijk zijn, maar noem een topic geen "groupbuy motorsport shifter" als je niet van plan bent er 1 binnen afzienbare tijd op de markt te zetten.

Mijn advies; heb binnenkort een shifter klaar of laat dit topic op slot gooien en doe alle inschrijvers een pb met excuses en vraag ze je site in de gaten te houden oid.



Dank voor de feedback.
Gedeeltelijk sla je de spijker op z'n kop. Toen dit balletje aan het rollen ging had ik nog zeeën van tijd als service monteur. En kon ik dit prima 'ernaast' doen. Sinds een half jaar ben ik nu service maintenance manager en slokt dit zo'n 50 55 uur per week op en daarnaast nog studie in de avonduren tbv. Deze functie.
De tijd die ik nog over heb moet ik verdelen over andere projecten en de verkoop tussendoor. Daarin staat de Shifter niet bovenaan het lijstje.

Ik heb van het initiatief geen spijt en wil geen rommel op de markt brengen.
Dat was immers niet de insteek. Ik kan het alleen niet op korte termijn neerzetten op de manier waar ik achter sta.

Wellicht had ik de topic titel tussendoor aan moeten laten passen. Daar heb ik echter nooit aan gedacht.
Reply With Quote