View Single Post
  #15  
Old 10-01-2012, 18:43
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default

Leuk een topic voor de PL Leuke problemen ook wat je er zo mee kunt hebben

De verbruik wat ik heb met de PL heb is rond de 8,5 Liter op de 100 KM. En als hij 1 op 10 rijd. Dan moet ik al best hard rijden en veel optrekken. Maar normaal zo rond de 8,5 liter.

De temperatuur van de olie ligt op de auto snelweg zo rond de 98 tot 102 graden. En nu met koude weer rond de 94 tot 96 graden.
En de tempraatuur van de KVS is het linkse streepje uit het midden op de autosnelweg. En normaal staat hij eigenlijk altijd rond het midden in stads verkeer.
En sta ik in de file of stationair draaien dan gaat hij niet verder dan het rechtse streepje uit het midden.

Als de auto in de noodloop loopt, dan zou je toch constant 10 mA moeten meten. Zonder dat hij schommelt ?
Heb je geen leidingen verstopt of de radiateur dicht geslipt? KVS ook eens vervangen?

En dat met die stroboscoop lamp. en dat merk teken wat af en toe verspringt. dat heb ik toen ook gehad. Maar moet zeggen verder loopt de motor goed. Jij kent ja ook het probleem wat ik heb met de stationair lopen. Dus waarschijnlijk is dat normaal.

En ja de problemen wat ik ook stationair hebben. Daar rijden de meeste mensen gewoon mee rond. En die kijken er niet eens heen. Maja ik vind het zelf ook storend. Ben er ook al een tijdje na op zoek he
Reply With Quote