Thread: MIVW 2010
View Single Post
  #133  
Old 19-07-2010, 10:43
Ebut's Avatar
Ebut Ebut is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,389
Send a message via MSN to Ebut
Default

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Tegen hokken heb ik totaal niks, iedereen moet voor zich bepalen hoeveel en wat die aan zijn auto wil doen.
En als die led /lexus look etc mooi vindt moet die dat gewoon doen, maar die zijn tenminste wel bezig met hun wagen.
Tevens heeft dit ook met smaak te maken, wat voor de een een hok is, is voor de ander een showwagen.

Maar een "standaard" wagen hoort gewoon niet thuis op een show.


Het is een meeting, geen show.

Ik vind het soms een verademing een standaard wagen te zien hoor. Net als die rode Golf 2 gti die er stond, prachtig!
Zo zie ik zo nu en dan erg mooie standaard exemplaren op meetings verschijnen [bijv. die oranje Scirocco 1 in Leeuwarden].
Dat is supermooi en die hoeven van mij echt niet buiten het terrein gehouden worden hoor!

Maar ook iemand die net een Golf 3 gekocht heeft en naar de meeting komt om inspiratie op te doen, of nog moet sparen voor een paar velgen en een schroefset. Ik zou hem van harte welkom heten, wie ben jij te bepalen wie er naar een meeting mag komen en wie een grotere liefhebber is?

Nee dan die Duitsers of Belgen die waarvan 80% van de auto nog van de bank is...
__________________
VW-Speed.nl
Reply With Quote