View Single Post
  #12  
Old 06-01-2020, 21:10
Sinaasboom's Avatar
Sinaasboom Sinaasboom is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 476
Default

Bedankt voor het mee zoeken en mee denken mannen! Echt super tof dat er zoveel reacties komen, als ik zo door de reacties heen lees zou het inderdaad ook een actiemodel van een bepaalde dealer kunnen zijn. Ik had mijn pijlen vooral gericht op PON, maar achter op de witte flyer staat een sticker van de Ven automobielen.

MKIIGTI stuurde via facebook een link van vwboxer.nl met een aantal foto's over van de Ven automobielen hierbij staan de vestigingen Tilburg Hapert en Eersel weergeven. Linkje Kan iemand mij vertellen of er ook een vestiging in Venlo is geweest? Het is namelijk zo dat op de eerste papieren bij de auto op 1979 de auto op naam is gezet van mevrouw van de Ven.

Even een gedachte spinsel.. het zou aannemelijk kunnen zijn dat garage van de Ven zelf het actiemodel ''flyer'' op de markt heeft gebracht en dat mevrouw van de Ven zelf in de auto heeft gereden.

Ik ben ook benieuwd of de ouders van Johan wellicht iets weten te herinneren over deze uitvoering, fijn dat je even wilt navragen Johan!
Reply With Quote