Thread: Zieron28
View Single Post
  #5  
Old 21-02-2017, 20:19
Zieron28's Avatar
Zieron28 Zieron28 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 101
Default

Het is al een tijd geleden dat ik hier nog aanwezig was dus hoogtijd voor een update.

We zijn ongeveer 10 maand verder en in al die tijd is er zo goed als niets gebeurd aan de Polo. De reden is omdat er wat andere kosten voorrang hadden. Vorig jaar is de katalysator vervangen omdat de lasnaad doorgeroest was, klein onderhoud er bij en naar de keuring en de rekening loopt snel op. Enkele maanden later was de einddemper doorgeroest en hing hij maar wat te bengelen... Omdat ik nog maar net alles had laten herstellen had ik even geen zin meer om er andere zaken aan te veranderen en heb ik zonder einddemper rond gereden... Maar sinds januari zijn we er terug in gevlogen. De Polo is deze maand binnen gegaan, heeft een nieuwe einddemper en klein onderhoud gekregen en zonder opmerkingen door de keuring geraakt. Ondertussen is de vaste verlaging er ook onder gekomen maar daar ben ik niet helemaal tevreden over. Ten eerste heeft de garagist mijn hoedenplankhouders geschonden... En ten tweede, de voorkant is perfect verlaagd maar de achterkant staat nog in de hoogte... Om dat probleem op te lossen heb ik op aanraden van een forumlid korte schokdempers besteld en veerspanners zodat ik er zelf, veilig, kan aan werken zonder dat de boel beschadigd wordt. Ik heb, buiten de korte schokdempers en veerspanners, nieuwe hoedenplankhouders besteld ( toevallig ook van een GTI ), een GTI grill, nieuwe radio en nieuwe raamslingers. Er staan nog allerlei andere zaken op de planning maar alles op zijn beurt.

Van zodra de verlaging achteraan in orde is zorg ik voor foto's!
Reply With Quote