Thread: VW Golf mk2 R36
View Single Post
  #115  
Old 15-03-2020, 11:57
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Nu de Zwarte Golf 3 Cabrio in zijn eindfase zit, heb ik eindelijk weer wat aan mijn eigen auto kunnen werken

Doordat de midwintermeeting in Twello is opgeschoven naar 24 Mei, heb ik de zwarte cabrio niet meer tot mijn beschikken omdat deze dan bij de klant thuis staat tegen die tijd. Het idee voor nu is om deze auto als project op de meeting te zetten zodat iedereen die het leuk vind, deze halverwege zijn kan en waarvan nu nog veel werk zichtbaar is en die laten niet meer zullen opvallen .
Ik doe dan ook mijn best om zo veel mogelijk laswerk af te krijgen voor 24 Mei

De Tunnel is inmiddels af en kan weer verder met de achtervloer:

Deze 2 delen heb ik laten stralen en heb ik in de Etch-primer gezet alvorens ik ze er in las:


























































Zoals op de foto's te zien is, heb ik deze tunnel niet alleen vast gelast dmv proplassen, maar heb hem ook aan de binnenzijde doorgelast met kleine rupsjes om de paar cm. Ik heb dit gedaan omdat de mk2 te swak is in de deuropeningen en te veel tordeert. Ik zou hem het liefts nog verder verstevigen, maar daar doe ik de auto zelf meer slecht dan goed aan doordat ik dan op plaatsen moet gaan lassen daar waar ik de achterkant niet kan behandelen en vrij spoedig zal gaan roesten enz.
Reply With Quote