View Single Post
  #10  
Old 08-02-2016, 20:57
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
Dat wordt wat! En blijft hij FWD of wordt hij 4WD, en wat voor een 6-bak heb je in gedachten? Je komt in een Golf 1 geen al te grote wielen kwijt, dus je zou wel voor een dieselbak kunnen gaan?



Er komt helaas geen 4wd onder omdat deze man sprint met een rollende start en denkt dat dit dan prima zal gaan zonder de 4wd.
Ik denk dat zelfs dit zal tegenvallen met ruim 500pk en tegen de 700NM

Wel komen er andere voorschermen op waar bredere semi slicks op passen en het zal dan niet helemaal een sleeper blijven al blijft alles er zo origineel mogelijk uitzien

De TD-bak heb ik al liggen en zal over ongeveer een jaar weer uit elkaar gaan voor een andere tandwielenset en een sper. Door eerst te rijden kunnen we veel beter bepalen wat de overbrenging zal moeten gaan worden dan nu meteen al een dure gok te wagen.

De TT-RS motor had ik al en ben ik nu aan het opbouwen wat al aardig op begint te schieten. Ik zal hier binnenkort wat foto's van plaatsen.

Als de motor in elkaar zit, wil ik eerst de motorsteunen enz gaan maken nu het front er nog niet in zit, want dat werkt een stuk makkelijker zo
Reply With Quote