View Single Post
  #113  
Old 26-10-2021, 07:19
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,004
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Bodem is idd nog keurig netjes zo te zien!
Dat scheelt je behoorlijk wat werk.


Bodem viel inderdaad gelukkig erg mee vergeleken met de rest van de auto. Ik merkte ook wel dat er dikke lagen tectyl en een soort wax op zat. Wellicht heeft de auto in het verleden toch nog een extra roest behandeling of iets dergelijks gehad.


Quote:
Originally Posted by arnout99c
super om te zien. Mooi werk!


Bedankt!


Quote:
Originally Posted by arnus71
Goed bezig hoor! Gaat veel tijd in zitten he?


Ja gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt.. Plan was ook eerst om de golf redelijk eenvoudig APK klaar te maken en deels te laten spuiten maar omdat ik er uiteindelijk wel wat meer lol in kreeg heb ik toch besloten om het maar zo goed mogelijk te doen.

Het kan natuurlijk altijd beter zoals de auto compleet strippen en in een chemisch bad of of zo te doen of de auto compleet te stralen maar dat gaat mij weer net té ver en ik ben dan bang dat voor mij het project dan te groot wordt, te lang duurt, de zin er af gaat en dat de auto vervolgens weer voor 15 jaar in een schuurtje komt te staan of dat ie in delen weg gaat wat ook vaak gebeurd helaas.

Ik probeer de dingen nu zo goed mogelijk te doen zodat de auto hopelijk weer vele jaren mee kan. Aangezien ik nog meer hobby auto's heb en ik er relatief weinig in ga rijden komt dat vast goed.

Het motiveert in ieder geval om leuke reacties te lezen.
Reply With Quote