Thread: Jeroen64
View Single Post
  #19  
Old 18-08-2014, 09:10
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 268
Default

Zo, maandje later, 1200km verder

Al wat upgrades gedaan, onder andere heldere knipperlichtglaasjes voor en tja als je dan toch bezig bent, donkere achterlichten, allemaal origineel G40

Maar de échte upgrade zijn de voorstoelen, Corrado stoelen, zit een heel stuk lager, eindelijk niet meer met m'n kop tegen het dak en bieden bovendien een stuk meer zijdelingse steun, ook erg prettig, maakt het meteen een hele andere auto
Ook even de plastic delen met olijfolie gepoetst, alles weer netjes zwart

Wagen staat nu bij de garage voor een nieuwe tank, deze had ik online gekocht maar kwam er zelf niet helemaal uit met vervangen omdat ik te beperkt ben met het gereedschap, dat alles op straat moet gebeuren maakt het ook niet makkelijker
Zodra ik hem terug heb de distributieriem, waterpomp, v-snaar en het brandstoffilter vervangen, daarna toplagers en de homokineet rechts, zoals een aantal mensen hier op het forum wel kunnen bevestigen, zorgt deze voor een nogal interessant rijgedrag

Wel een kleine wijziging in de plannen, ipv de geplande H&R 60/40 set, komt er waarschijnlijk een AP 60/50 set onder, vind 60/40 iets te ver voorover staan (bovendien houd ik dan ook een paar centen in de zak ).
Verder ga ik vandaag even mijn BBS RN016's (16x7,5 ET35) er voor houden, kijken of ik het wat vind, zo ja dan maar eens zien wat voor een banden er omheen moeten en hoe ik het allemaal pas krijg met de verlaging.


Quote:
Originally Posted by Sjon
2f Jeton? Iemand heel blij stickers erop zitten plakken?
(ik ken Jeton alleen van de Polo 2)
Dat denk ik, heb even zitten zoeken en kan het ook niet bij de 2F vinden, dus maar eens kijken of ze er netjes af te krijgen zijn.


Foto's van het interieur en de nieuwe verlichting komen nog.
__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01
VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92
Reply With Quote