View Single Post
  #10  
Old 06-12-2018, 16:42
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

@Mk2jetta1990
Ik ken veel van dit soort berichten/topics. Van bijvoorbeeld dit bedrijf/persoon maar ook die circuleren van bijvoorbeeld sponsors van het forum. Er zit vaak een mes snijd aan twee kanten aan. Daarbij zijn sommige topics soms ook zomaar 5 tot 10 jaar oud en daardoor ook wellicht flink gedateerd. Neemt nooit weg dat er fouten worden gemaakt en altijd negatieve ervaringen kunnen zijn. en in het verleden zal er best het e.a. gebeurd zijn. zo was het product KDFI een drama. Ook is het afgelopen 15 jaar van pionieren naar een serieus product gegroeid.
Megasquirt is vaak onder hevig aan falende hardware zou ook niet 123 mijn keuze zijn. Dan zou ik liever gaan voor DTA maar zijn er zijn nog 10 tallen alternatieve keuzes!

Ik kan alleen maar zeggen wat mijn ervaring is. Dat was zeer positief, leerzaam en ook nog is supergezellig (heb Jeroen 2 keer, 2 uur ingehuurd). Op basis van mijn ervaring is een andere jongen met een 16 klepper aangehaakt die het PL management helemaal zat was. Die heeft letterlijk na het plaatsen van de krukas sensor in 4 uur op de oprit voor elkaar. Toerde een dag later vervolgens probleemloos rond in Oostenrijk en Sloveniƫ. Die jongen had een zeer scherp budget, heeft met grondig onderzoek en zeer slimme keuzes een super oplossing voor zichzelf neergezet. Zo'n verhaal staat niet op internet (nu wel) hoor je niemand over, wel een positief verhaal. Daarmee zeg ik positieve verhalen hoor je meestal niemand over.

Mijn advies staar je niet dood helemaal dood op horror topics. Kijk naar je budget en wat je zelf kan en maak op basis daarvan je keuze. Wees ook realistisch een paar uur banken en chip laten schrijven is al de aanschaf van een goed vrij programmeerbaar systeem..
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote