View Single Post
  #1  
Old 21-10-2009, 20:30
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 5,083
Send a message via MSN to Mister Cool
Default marco's 67'er rat!

Zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik een week of 2 terug afscheid genomen van m'n GL, en heb ik eindelijk een auto gekocht die ik al heeel lang wilde. Luchtkoelers hadden toch altijd al mijn voorkeur, dus het kon niet uitblijven dat er hier eentje in de schuur zou belanden.
Het is een robijnrode 67'er kever geworden, die niet geheel onbekend is onder de liefhebbers. De kever is reeds verlaagd, voorzien van usa-formaat platen en houders. De auto is verder in originele staat, dus ook ongerestaureerd . Verder wel hard, en technisch goed.
Voorlopig staat ze lekker in de garage, en zal er nog wel 't een en ander aan geklust worden, zodat ik er volgend jaar na de winter weer lekker mee cruisen kan. Ideeën heb ik genoeg voor deze auto, concrete plannen nog niet zo heel veel.
Eerst van de winter het interieur maar even netjes maken, d.w.z. tapijtset plaatsen, flink reinigen, enkele dingen netjes afwerken, wat missing parts terug plaatsen. Verder wil ik de wielen graag laten stralen en helemaal strak maken. Amerikaanse bumpers staan nog op de verlanglijst, evenals usa knippers. Motor krijgt nog even een goeie beurt. Voor de rest zie 'k wel wat er op m'n pad komt.
ff snel een paar fotootjes geschoten 't weekend:











__________________

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote