View Single Post
  #343  
Old 07-11-2020, 20:28
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@Johan inderdaad, die dingen maken al snel een krakend/bonkend geluid.

Ik heb er ondertussen nieuwe remmen op zitten achter. Ik heb lang zitten dubben over welk merk. Uiteindelijk ben ik op advies van een kennis die in de autosport zit gegaan voor ATE Powerdiscs in combinatie met Pagid RS42 sport remblokken.

Ik was sceptisch en zeker aangezien de blokken bijna €150 kosten.. maargoed. Ik ze monteren... rijden...

Jezus wat een ankers zijn dat zeg, dat gaat echt compleet nergens over!! Achter remt de auto nu gewoon harder als voor. Dus ik ben nu actief op zoek naar Leon Cupra R 4 pots brembo's, zodat ik het voor ook kan upgraden.




De remblokken waren in ieder geval goed opgereden😁













Ik heb de auto ook even goed uitgelijnd.. helaas krijg ik de camber voor niet gelijk omdat ik die niet kan verstellen. Dus misschien over een tijdje een keer verstelbare toplagers zoeken..




Ook kwam ik een tijdje geleden tegen op facebook dat de S3's nog wel eens beginnen te roesten achter de sideskirts. Dus ik heb het even gechecked en ja hoor.. bingo! Even de hulplijn (ons pap) weer inschakelen binnenkort

Nu lijkt het reuze mee te vallen en zit het achter de sideskirts dus hoeft het niet gespoten te worden.





__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote