View Single Post
  #577  
Old 22-09-2020, 18:54
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

Bij het zoeken van iemand die mijn kineet wat kon afdraaien dat die wat verder over de as gaat zodat ik mijn clips kon gebruiken om deze te bevestigen ipv terug die puntlassen.
Ik dacht nog één van men vrienden van het bmx'en (al jaren niet meer gezien)die eens zei dat hij wat draaiwerken thuis deed nu blijkt dat hij ondertussen al jaren met zijn broer een bedrijf van zijn baas die op pensioen ging heeft overgenomen, en die boren, honen en vlakken motoren.
Maken nokkenassen op maat, en van nokkenassen van oldtimers als die niet meer te vinden zijn en noem maar op, en ze kunnen (volgens hem) als enige in de buurt en zelfs niet in Nederland lagerschade terug oplassen omdat ze daar het machine voor hebben.
En ze maken heel veel veel voor trekkertrek in Nederland Populair.

En één van hun vaste klanten om er maar een paar op te noemen zijn Van Kronenburg en KMS en noem maar op.

Als iemand interesse heeft, Nuyts revisie bedrijf in Zandvliet, België.
Maar ze zijn stilletjes aan hun naam aan het veranderen in Crankschaft.

Goed om te weten weer

Nu even terug over mijn assen.
Als je nieuwe kineten besteld is er vet bij in de juiste hoeveeheid in zakjes, maar dat heb ik niet omdat de mijne nog goed zijn.
Ik zou moeten weten als ik een tube bestel hoeveel ik erin moet doen, kan iemand me dat vertellen?

En ook of je die kartonnen pakking apart kan krijgen?

Voor die dichting heb ik wel een soort locktite dichting mee gekregen, ze zeiden gewoon een dun lijntje leggen en een dag laten drogen voor de montage, dat zou ook dichten, klopt dit?



__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote