View Single Post
  #51  
Old 24-01-2011, 13:11
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile

@ gurby (and Dr.Golf):



Grille-spoiler (boven de koplampen) zit er al op!
Ik bedoel de overzet=voorspoiler van KAMEI; alles onder de knipperlichten bij de rode Corrado, zeg maar. Wordt niet meer gemaakt...
Ik kan aan zo één komen; NOS, maar de rest van deze uitbouwset is moeilijk/ niet meer te vinden...
Er zitten hier veel 'origineel'-freaks, die dit 'minder mooi' vinden, maar dit is wel nòg schaarser dan een Corrado zelf... en oldschool 'tuning'
...en ik heb nog wel een bumper over, dus laat ik de huidige voorbumber zowieso in tact, Ã*ls ik het al doe...

roest
Zaterdag heb ik even wat roest rondom de kentekenplaat-verlichting weggewerkt.



het zit normaal onzichtbaar onder de spoiler, maar toch...

meer...
Vandaag heb ik wederom mijn I-pod aangesloten en z'n houder in het dashboardkastje gefixeerd. Ook maar meteen een lifehammer en een brandblusser langs de middelconsole geplaatst. Kan wel 's van pas komen... , maar hopelijk nooit!



ik kom ook wel eens in België en daar is een BB verplicht

Voor de sfeer 's avonds zitten er nu ook LED-jes in het dashboardkastje èn bij de voetenruimte links en rechts...



I-pod in z'n houder met 4 blauwe LED-'s erboven

EDIT: zo ziet dat er in het donker uit


cool blue en een beetje rood...

WIE HEEFT ER NOG EEN NIEUW TYPE MISTLAMP VOOR AAN DE BESTUURDERSZIJDE ??? (dus het type met de zwarte omlijsting rondom het knipperlicht eraan vast) PB me dan maar even met de prijs! Thnx.
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote