Thread: M.i.v.w 2017
View Single Post
  #4  
Old 09-08-2017, 17:09
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

Haha, Alain toch..

Volgens mijn buurjongen waren er 500 auto's (weet niet of hij de maal hoeveel overdrijf factor heeft ingezet). Zal dan wel meer VW tussen hebben gezeten dan deze hopelijk niet verdwaalde golf 4. De foto's zelf zijn wel heel mooi, dank daarvoor.

Zo mooi, dat je denkt dat het niet echt is (heel knap). Zoals in zo'n transformers film. Gelukkig flitsen deze beelden niet zo dat je er hoofdpijn van krijgt.
De foto's volgen een beetje de trend van wat je ziet op de meeste meetings. Dit is wat het publiek tegenwoordig wil zien; niet (altijd) uitsprekende modellen op lucht, wielen & stickers.
Zeg maar de Instagram sl*tjes, met botox en kont implantaten. Als je ze aanspreekt komen er alleen gekke geluiden uit. Gelijk spijt hebt dat je wat hebt gevraagd en denkt hoe kom ik zo snel mogelijk weg.

Ieder zijn ding, ik geniet van een stukje DutchBuild en nog meer van andere builds van sleutelaars, forumleden die zelf iets leuks neerzetten. Niet altijd uniek of afgewerkt en liefst modellen voor 2000 en (veel) ouder.

Ik bedoel het positief, want er zijn ook een hoop jonge mensen tegenwoordig leuk bezig. Zelfs op het oude rotten volksforum en daarbij vind ik het jammer dat de oude garde niet altijd reageert..
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote