View Single Post
  #22  
Old 06-10-2019, 10:33
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is online now
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,447
Default

ik persoonlijk denk dat het lastig is als investering!
zelf ben ik jaren bezig geweest met een Golf mk2, maar na de aankoop van een huis
was het voor mij niet haalbaar om hem op dat moment naar mijn zijn af te maken!
de auto lag tot aan de carrosserie uit elkaar en er zaten voor mij teveel dingen aan om het goed naar me zin te doen..

dus in middels alweer 3 jaar geleden alles voor prima centen kunnen verkopen
toen zat alles wel goed in de lift maar als ik zo af en toe eens rondkijk is dat niet veel verder gestegen. dus een echte investering is dat naar mijn idee ook al niet meer.

ik ben toen gaan kijken naar een auto die als investering goed was..

maar dan in de zin van dat je weet dat ze niet zo snel minder geld waard zullen worden
en dan bedoel ik dus dat als je hem zou verkopen je in ieder geval je aankoop bedrag en eventueel iets extra terug kan pakken. ben toen na veel opties voor de MK4 R32 gegaan. maar niet alleen als investering ook omdat ik het een super toffe wagen vind want uit eindelijk is dat vind ik het belangrijkste

ja deze zijn wel in de lift maar zie ze over 5 of 10 jaar nog geen 35 of 40k opbrengen dus in zoverre is het geen investering voor mij.
dit omdat je er ook gewoon je onderhoud etc aan hebt.
ik persoonlijk proberen hem zo oem+ mogelijk wat op te leuken en te onderhouden en alle originele delen er bij te houden. dit alles zie ik meer als onderhoud en dat schuif je bij je normale auto ook zo de prullenbak in aan centen. mocht het ooit meer waard worden en ik dat in de purllenbak geschoven geld er toch nog eens uit kan halen bij een eventuele verkoop is dat alleen maar mooi meegenomen.

denk dat heel de markt op dit moment niet echt in de lift zit, dus in dat opzicht is het misschien wel goed om iets als investering te kopen
maar of dat dan ook echt een investering word betwijfel persoonlijk zelf met de auto's in wat lagere budgetten.
__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote