View Single Post
  #333  
Old 30-04-2019, 17:41
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 840
Default

Quote:
Originally Posted by RobertVoorst
Ah das de hele oude inderdaad ja! ken ze eigenlijk pas beter vanaf de vroege CE1 kasten van rond '82 dus. Lijkt mij inderdaad een goed plan om een andere thermoswitch te pakken, alhoewel degen die je nu hebt dus bij zo'n 100 graden Celsius wel doet wat ie moet doen. Je zou het hier mee kunnen redden maar ik zou voor de peace of mind toch ook graag hebben dat ie bij 90 graden wel begint met draaien!

Helaas is lier mij nét iets te gek (kom uit oost-Nederland), dus moet ik t helaas bij t forum houden


Dat vermoeden had ik al, geen probleem, ben al blij dat ik op jullie hulp hier kan rekenen
Heb al veel opgezocht en bijgeleerd...

En de bedrading is niet zoveel meer.
Volgende winter ga ik wel tijd steken in die bedrading in en rond de zekeringkast, want het is een puinhoop.

Alleen over die oude zekeringkast vind je nergens een duidelijk schema, heb wel het boek voor de golf 1, maar daar kan ik niet aan uit.

Eén van de dagen krijg ik de thermoswitch aan, en als de fan werkt komt en de motor blijft goed draaien wordt het de eerste testrit

Dus nog een vraagje;

Op onderstaand filmpje kan je zien dat het temperatuur metertje in het dashboard niet werkt, pijl blijft staan, hoe gaat dit in zen werk of wat is misschien de oorzaak ervan?
Heb onderaan wel een vdo meter maar die temperatuur klopt volgens mij niet

https://www.youtube.com/watch?v=IK7lFtxOryc&t=4s
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote