View Single Post
  #332  
Old 30-04-2019, 07:27
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
 
Join Date: May 2015
Posts: 1,157
Default

Quote:
Originally Posted by Mk1_ er
@RobertVoorst

Hier ben je zelf even niet meer mee denk ik.
Had ondertussen al ontdekt dat ik de oude zekeringkast heb, mijn gti is van 4de maand 1982 de nieuwe zekeringkasten beginnen als ik het goed heb vanaf de 8ste maand.
Dus 15 zekeringen( zo van die staafjes nog ) en geen 22 zoals in de nieuwe zekeringkasten.
Heb ook geen aparte relais voor de fan, dus ook geen groene zekering van 30A
De fan is eigenlijk aangesloten aan de fiche, die vertakt is naar de thermoswitch en naar de batterij, dus een gesloten circuit zeg maar.

Heb de thermoswitch er eens uitgehaald en getest in de waterkoker, en hij geeft pas contact als de waterkoker al bijna is afgeslagen, en op de switch staat 85°-95°, dus werkt niet meer goed volgens mij.
Nu ivm mijn kleine ic is het beter denk ik dat ik één bestel van die al vroeger zou opspringen.

Je mag zeker eens komen om de bedrading te bekijken en ermee te helpen, want het is een soep volgens mij.
Maar ik ben wel van Lier in België.

Dus als het niet te ver voor je is graag


Ah das de hele oude inderdaad ja! ken ze eigenlijk pas beter vanaf de vroege CE1 kasten van rond '82 dus. Lijkt mij inderdaad een goed plan om een andere thermoswitch te pakken, alhoewel degen die je nu hebt dus bij zo'n 100 graden Celsius wel doet wat ie moet doen. Je zou het hier mee kunnen redden maar ik zou voor de peace of mind toch ook graag hebben dat ie bij 90 graden wel begint met draaien!

Helaas is lier mij nét iets te gek (kom uit oost-Nederland), dus moet ik t helaas bij t forum houden
Reply With Quote