View Single Post
  #330  
Old 29-04-2019, 07:30
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
 
Join Date: May 2015
Posts: 1,157
Default

Quote:
Originally Posted by Mk1_ er
Dat is nu eens uitgelegd op mijn niveau

Maar ik meet niets.

En volgens mij heb ik andere zekeringkast, heb die stekker er eens uitgenomen en die blauwe kabel zit in pin 4, maar weet niet welke connector deze is. In pin 16 zit een rood/zwarte en die loopt naar de remleiding. En door die te volgen ben ik zelfs onder de remverdeler nog een losse kabel tegen gekomen die volgens mij ook ingeplugd moet worden voor rem verlichting, klopt dat?
Maar je ziet dat hij die omgeplooid heeft. Ik moet de rempedaal toch redelijk induwen voor de remlichten aangaan.



In het schema zie ik dat er ook in Connector D, pin 4 een 'alternator exciter wire' zit, en deze connector in pin 16 zoals jij beschrijft een zwart/rode draad zit. Volgens het schema is deze draad de achteruitrijverlichting schakelaar.

Wat betreft je fan, omzeil de schakelaar eens door 12 V direct op de stekker van de termoschakelaar te zetten! Mocht de fan dan draaien, ligt het aan je schakelaar, zo niet, dan ligt het aan je bedrading!

Check ook even de eerste (groene) zekering in je zekeringenkast, 30 Ampere, is van de Fan. En het relais op plaats 5, die gaat over je Fan! Waar kom je ergens uit de buurt, wil best een keertje met je meekijken mocht je er niet uitkomen
Reply With Quote