View Single Post
  #8  
Old 21-06-2020, 08:45
brolli21 brolli21 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2020
Posts: 17
Default

Afgelopen 3 weken er eigenlijk niet echt aan toe gekomen om hier te posten,maar zeker niet stil gezeten.
De rechter dorpel is ook weer dicht,en beide dorpels en het laswerk aan de bodem zijn weer netjes zwart getectyleerd.



Ook heb ik de volvo einddemper vervangen voor een Tdi exemplaar.



"Gelukkig" was het laswerk niet het enige fijne klusje aan de golf,de achteras rubbers hadden hun beste tijd ook wel gehad,ik snap niet dat de vorige eigenaren hier zo mee door hebben gereden,ding schudde met zn kont als Nicki Minaj
Om het mezelf makkelijk te maken,heb ik lekker de complete achteras er onderuit getrokken.


Goed te zien ook dat de rubbers op waren,kon het binnenwerk en het rubber er zo met de hand uit duwen



Hierna ben ik drukker geweest met sleutelen dan met foto's maken helaas.
Na de bussen van de rubbers uit de achteras gezaagd te hebben,heb ik nieuwe strongflex rubbers gemonteerd. Deze zijn stugger,én sterker dan de originele rubbers,en je hebt geen pers nodig om ze te monteren.
Toen ik de as onder de auto vandaan haalde kwam ik ook een hoop gebeun aan de achter remmen tegen,dus heb ik besloten om ook meteen nieuwe cilinders,schoenen en remleidingen te monteren,en alle remslangen zijn ook direct vervangen.
Na ook nog een achter wiellager vervangen te hebben,en een stuurhuishoes,is de golf in princiepe weer klaar voor een verse Apk.
Om dat te vieren,ben ik maar begonnen met de nieuwe wielen.


Bandjes zijn besteld,is alleen nog even afwachten wanneer die komen,zodat die er omheen kunnen,en dan kan ik de wieltjes monteren en de schroefset omlaag draaien
__________________
Alfa 75 Imola Turbo #becauseracecar
Mercedes C230 Amg
Skoda Fabia Montecarlo
Vw Kever '63
Ducati 848
Ducati 748
Reply With Quote